0

جوانان افغانستانی ظرفیت بالایی برای پیشرفت در عرصه مختلف دارند

جوانان افغانستانی ظرفیت بالایی برای پیشرفت در عرصه مختلف دارند
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالجبار انصار شامگاه پنجشنبه در مراسم تقدیر عملکرد تیم ملی فوتسال افغانستان و صعود تاریخی به جام جهانی با عنوان «سلام جام جهانی» ضمن اشاره به تلاش‌های تیم ملی فوتسال، اظهار کرد: به نمایندگی جامعه مهاجر از تک تک تلاش‌های کادر فنی و بازیکنان قدردانی می‌کنیم و آرزوی پیشرفت هر چه بیشتر این تیم موفقیت در جام جهانی را داریم.
سرکنسول افغانستان در مشهد به ظرفیت و استعداد بالای جوانان افغانستان و حمایت هر چه بیشتر از آنان اشاره کرد و گفت: ملت افغانستان آلام و دردهای بسیاری را متحمل شده است و در همین شرایط، جوانان بسیاری رشد و پیشرفت کردند و آینده این کشور با موفقیت این جوانان تضمین می‌شود.
وی گفت: جامعه مهاجرین افغانستان در حوزه خراسان رضوی از این پیروزی و افتخار شاد هستند و تمام مادران این مرز و بوم دعا می‌کنند که خداوند چنین فرزندانی به آنها عطا کند.
عبدالجبار انصار با بیان اینکه افغانستان افتخارات بسیار دارد، افزود: در تاریخ و جغرافیای جوانان فرهیخته ای وجود دارد و این نشان از اصالت افغانستان دارند و هر افغانستانی در هر کجای دنیا باشد برای پیشرفت کشور تلاش می‌کند.
سرکنسول افغانستان در مشهد ضمن تشکر از ملت بزرگ ایران و مسؤولان خراسان ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران مساعدت و کمک‌های بسیاری در زمینه تعلیم و پرورش مهاجرین انجام داده است که نشان از وسعت نظر و دید بسیار بالاست و شایسته قدردانی است و اگر حمایت بیشتر باشد زمینه ساز افتخارات بیشتری برای افغانستان است.
وی اظهار کرد: الحاج احمد شاه فقیری از تاجران و خیران به نام افغانستان است که خیر و برکت او تمام این کشور را فراگرفته است. خداوند به افراد بسیاری مال عطا کرده است، اما هر کسی استحاق بخشیدن ندارد و این شخصیت ملی توفیق هر دو و نعمت بزرگی نصیبش شده و مشمول دعای بسیاری است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *