0

دختران مایه فخر کردستان هستند

دختران مایه فخر کردستان هستند
بازدید 32

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل زارعی کوشا در مراسمی باشکوه که به مناسبت روز دختر و میلاد کریمه اهل بیت، حضرت معصومه (س)، در شهر بانه برگزار شد، این روز فرخنده را به جامعه دختران و بانوان کردستان تبریک گفت و اظهار کرد: روز دختر فرصتی است برای تقدیر از دختران کردستانی که با توانمندی‌ها و مهربانی‌های خود، الگویی برای نسل‌های آتی به شمار می‌روند و نشان از غنای فرهنگی و اجتماعی این دیار دارند.
زارعی‌کوشا افزود: اکنون که فرصتی دوباره فراهم شده، با شور و شعفی مضاعف، شاهد برگزاری این جشن هستیم که به معنای واقعی کلمه، گرامیداشت نقش دختران در ساختن آینده‌ای درخشان و پویا است.
وی در ادامه به ویژگی‌های مردم کردستان اشاره کرد و بیان داشت: کردستانی‌ها با دل‌های گرم و مهمان‌نوازی شهره‌اند و این صفات، سرمایه‌ای ارزشمند برای ما محسوب می‌شوند و بی‌شک، دختران این دیار نیز میراث‌دار این خصوصیات نیک هستند.
زارعی کوشا، این مراسم را نمونه‌ای بارز از تعهد اجتماعی و فرهنگی استان در قبال تکریم و توجه به جایگاه دختران و زنان دانست و از تمامی شرکت‌کنندگان که با حضور خود به این روز ارزش افزودند، تشکر و قدردانی کرد.
استاندار کردستان با ابراز افتخار از خدمت‌رسانی به مردم کردستان، تصریح کرد: من خود را خادمی برای مردم شریف کردستان می‌دانم و تلاش می‌کنم تا به بهترین شکل ممکن در خدمت این مرز و بوم باشم.
وی اضافه کرد: هر پدری آرزو دارد برای رفاه و سعادت دخترش تلاش کند و در صورت نیاز، جان خود را فدا کند. این عشق و ایثار، نمادی از عمق علاقه و اهمیت جایگاه دختران در خانواده‌های ایرانی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *