0

خدمات رایگان دامپزشکان در مناطق محروم استان بوشهر تداوم دارد

خدمات رایگان دامپزشکان در مناطق محروم استان بوشهر تداوم دارد
بازدید 28

مهدی تنگستانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در کنار برگزاری اردوهای جهادی و ارائه خدمات رایگان اعم واکسیناسیون دام‌ها، سمپاشی دام و اماکن دامی و آموزش و ترویج در حال انجام خدمات درمانی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان هستیم.
مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر از تشکیل اکیپ‌های درمانی دامپزشکی بخش دولتی برای ارائه خدمات رایگان در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته خبر داد و گفت: این فعالیت که از دیماه سال گذشته به صورت سازمان یافته آغاز شده است همچنان ادامه دارد.
وی بیان کرد: به دنبال آن هستیم در موازات انجام امور اجرایی سازمان دامپزشکی با تشکیل اکیپ‌های درمانی دامپزشکی خدمات خود را در مناطق کمتر توسعه یافته افزایش دهیم و در این راه علاوه بر برنامه‌ریزی‌های انجام شده نیازمند همکاری‌های دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز هستیم.
وی گفت: در این طرح از ظرفیت دامپزشکان بخش خصوصی و دولتی استفاده شده و درمان دام در مناطق صعب العبور و مناطقی که دسترسی به دامپزشک برای روستاییان و عشایر ممکن نیست انجام می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *