0

فعالان اقتصادی در مرکزی مجوز کسب و کارهای خود را الکترونیکی کنند

فعالان اقتصادی در مرکزی مجوز کسب و کارهای خود را الکترونیکی کنند
بازدید 23

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار مرکزی اظهار کرد: رویکرد محوری دولت سیزدهم به فعالیت‌های بخش خصوصی تسهیلگری است که در این راستا به واسطه تعامل و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی و بخش خصوصی، گام‌های مؤثری برداشته شده است.
وی افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هر هفته برگزار و مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی با جدیت پیگیری و در سفر پیش روی وزیر اقتصاد و دارایی به استان مرکزی مطرح می‌شود.
استاندار مرکزی گفت: فعالان اقتصادی به‌ویژه اصناف استان در تبدیل مجوز کاغذی به مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) از برنامه عقب هستند و از ۲۶ اردیبهشت با محدودیت‌هایی در کسب و کار مواجه می‌شوند که انتظار است نسبت به الکترونیکی کردن مجوز خود در سامانه mojavez.ir و در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.
مخلص الائمه تاکید کرد: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، مطابق قانون تمام کسب و کارها تا ۲۵ اردیبهشت باید مجوز خود را الکترونیکی کنند و پس از آن تمامی خدمات دولتی و بانکی فقط با داشتن مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) ارائه می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *