0

کشف مواد مخدر شیشه در هنگ مرزی ارومیه

کشف مواد مخدر شیشه در هنگ مرزی ارومیه
بازدید 24

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد احمدی در این زمینه اظهار کرد: مرزبانان در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، در پی دریافت یک خبر موثق مبنی بر انتقال محموله موادمخدر به داخل کشور ضمن تکمیل اقدامات اطلاعاتی، همه مسیرهای احتمالی ورود این محموله را شناسایی کردند و به محل اعزام شدند.
وی افزود: مرزبانان در این عملیات موفق شدند، تعداد ۳۳ بسته یک کیلویی که در مجموع به مقدار ۳۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف و ضبط کنند.
احمدی در ادامه تصریح کرد: قاچاقچیان بلافاصله با مشاهده مرزبانان و برجا گذاشتن محموله با استفاده از تاریکی شب و جنگلی بودن منطقه از محل متواری شدند، که دستگیری متهمان در دستور کار اطلاعاتی مرزبانان قرار دارد.
فرمانده مرزبانی استان خاطر نشان کرد: مرزبانان به طور شبانه‌روزی و در سخت‌ترین شرایط جوی و جغرافیایی با بهره‌گیری از تجهیزات فنی، به رصد کامل نوار مرز پرداخته و با هرگونه تردد غیرمجاز مقابله می‌کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *