0

صندوق پژوهش و نوآوری در قزوین تقویت شود

صندوق پژوهش و نوآوری در قزوین تقویت شود
بازدید 28

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر شنبه در جلسه ستاد اقتصاد دانش‌بنیان استان قزوین اظهار کرد: استان قزوین به همراه استان اردبیل رتبه نخست مشترک در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان را کسب کرده است که مطلوب ارزیابی می‌شود و از دست اندرکاران این حوزه تقدیر می‌شود.
وی افزود: نقطه ضعف استان اقدامات دانشگاه‌ها در حوزه‌های مأموریتی است و علی‌رغم اینکه وزارت علوم هم سیاست‌هایی را در این زمینه اتخاذ کرد ولی دانشگاه‌های استان در بعضی شاخص‌ها حد نصاب ممتاز را کسب نکرده‌اند و همین موضوع امتیاز استان را کم کرده است.
اعلایی گفت: دانشگاه‌های استان باید در این زمینه دقت بیشتری داشته باشند و صرف‌نظر از رتبه‌بندی‌ها برای اینکه فعالیت دانشگاه‌ها تبدیل به فضای اقتصادی و کارآفرینی شود و فارغ‌التحصیلان آن‌ها وارد بازار کار با ارزش افزوده بالا شوند، به این حوزه ورود کنند.
استاندار قزوین با بیان اینکه صندوق پژوهش و نوآوری باید تقویت شود، اضافه کرد: تأمین مالی برای شرکت‌های دانش‌بنیان جدی است چراکه دریافت تسهیلات برای شرکت‌ها چالش‌هایی را به همراه دارد و به همین دلیل تقویت صندوق از اهمیت بالایی برخوردار است.
نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: صندوق باید در زمینه تقویت خود و افزایش سرمایه جدیت و همیت بیشتری داشته باشد و باید مشارکت شرکت‌ها را به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و سرمایه صندوق باید تا پایان سال به یک عدد قابل توجه برسد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *