0

ایده‌های خوبی توسط نخبگان برای حل مشکلات خوزستان ارائه می‌شود

ایده‌های خوبی توسط نخبگان برای حل مشکلات خوزستان ارائه می‌شود
بازدید 26

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز شنبه در نشست با نخبگان استان خوزستان ضمن تشکر از نظرات و ایده‌های مطرح شده توسط نخبگان اظهار کرد: انتظار ما از نخبگان همین است که با نگاه تخصصی به موضوعات و ارائه راهکار در حل مشکلات و توسعه استان قدم برداشته شود.
وی افزود: ایده‌های بسیار خوبی توسط نخبگان در راستای توسعه و حل مشکلات کشور و استان خوزستان ارائه می‌شود اما ضعف ما در تبدیل این ایده، فکر و تئوری به راهکار عملی و قابل اجرا است و همین موضوع کشور را با مشکل مواجه کرده است.
استاندار خوزستان تصریح کرد: نبود توجه و حضور نخبگان در عرصه‌های مختلف کشور و استفاده نکردن از این ظرفیت باعث شده برخی نظرات غیرکارشناسی در بسیاری از امور اجرا و اینگونه القای ضعف عملکردی دولت و نظام جلوه داده شود.
حسینی محراب با تاکید بر تعامل نخبگان و دولت گفت: ایجاد کمیته‌ها و تعامل و ارتباط دو سویه بین نخبگان و بخش‌های مختلف دولت می‌تواند در قالب ارائه فکر از سوی نخبگان و اقدام عملیاتی از سوی بخش‌های مرتبط امری حائز اهمیت و ضروری است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *