0

تک تک بازیکنان برای ما ارزشمند هستند

تک تک بازیکنان برای ما ارزشمند هستند
بازدید 24

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری شامگاه شنبه در نشست خبری بعد از بازی تیم‌های تراکتور و گل گهر سیرجان، با اشاره به اینکه ۱۵ دقیقه ابتدایی واقعاً آن تراکتوری که می‌خواستم نبودیم، افزود: در ادام بازی فوتبال بهتری ارائه داده و بازی خودمان را به حریف دیکته کردیم.
مربی تیم فوتبال تراکتور عنوان داشت: گل گهر تیم خوب و قابل احترام است و در انتقال‌های مثبت می‌توانستیم تعداد گل‌ها را افزایش داده و با نتیجه عالی از زمین خارج شویم.
مطهری در خصوص درگیری‌های آخر بازی یادآور شد: اتفاقات منجر به اخراج بازیکنان نیز جریان بازی را از ریتم خارج کرد و نباید به حواشی دامن می‌زدیم.
وی با بیان اینکه امروز دفاع تیمی‌مان فوق العاده بود، خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که بازیکنان ۱۰۰ دقیقه با جان و دل دویدند تا تیم گل دریافت نکند و همچنین فشردگی بین خطوط زمانی که توپ در اختیارمان نبود و از آنجا که فاصله کم بین دفاع و حمله و حفظ سازماندهی دفاعی در طول بازی از نکات برجسته عملکرد تراکتور در این دیدار بود، توانستیم روی ۲ موقعیت به حریف ضربه بزنیم.
وی در خصوص مصدومیت حسین پور حمیدی در جریان بازی، اذعان داشت:: پور حمیدی از بازی با فولاد آسیب دیدگی در ناحیه ران پا داشت و حتی دو روز اول نتوانست ریکاوری کند و با زحمات کادر پزشکی به این بازی رسید.
مطهری اضافه کرد: پور حمیدی امروز درد داشت و در دقایقی از بازی مرادیان هم گرم می‌کرد، پور حمیدی بازیکن با شخصیتی است و غیر حرفه‌ای روی زمین نیفتاد.
مربی تراکتور در خصوص اخراج شجاع خلیل‌زاده، اظهار داشت: شجاع کاری نکرده بود و به نظرم داور مرتکب اشتباه شد شجاع خلیل‌زاده در رختکن به من گفت کاری نکرده‌ام چرا که او ستون و لیدر تیم ما است و همواره از بازیکنان و تیم مراقبت می‌کند و حرکت خاصی انجام نداد که منجر به اخراج شود.
مطهری در رابطه با اینکه تراکتور بعد از گلزنی فوتبال راحت‌تری ارائه کرد، گفت: با توجه به اتفاقاتی که قبلاً رخ داده، تیم کمی از نظر روانی بهم ریخته بود که روی این موضوع کار کرده‌ایم و شرایط هفته به هفته بهتر می‌شود.
وی در خصوص میزان مصدومیت مهدی عبدی، بیان کرد: عبدی آسیب دیدگی قدیمی داشت و در جریان تمرینات ریکاوری برخورد منجر به مصدومیت وجود نداشت و زانوی این بازیکن به یکباره وَرَم کرد و نخواستیم با استفاده از او در این دیدار، ریسک کنیم.
مطهری در مورد حمایت هواداران اظهار داشت: از هواداران هم تشکر ویژه دارم که مثل همیشه یک صدا و همدل تیم را تشویق کردند ولی انتظارم از هواداران و یار دوازدهم تیم تراکتور این است که در بازی با مس رفسنجان نیز تیم را حمایت کنند چرا که ما از حضور هواداران انرژی می‌گیریم و از آنان خواهش می‌کنم در بازی با مس رفسنجان نیز حضور پرتعداد و پرشوری در ورزشگاه داشته باشند.
تیم فوتبال تراکتور در دیدار با گل گهر ۲ بار توانست تیم مهمان از روی نقطه پنالتی باز کند و با ۴۷ امتیاز و حفظ جایگاه چهارمی خود در جدول همچنان در تعقیب تیم سپاهان باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *