0

توقیف ۴۰۰ خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش در کرمانشاه

توقیف ۴۰۰ خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش در کرمانشاه
بازدید 24

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حیدری بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های کنترل ترافیک، طرح برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش و فاقد پلاک از پانزدهم اردیبهشت به مدت یک هفته در معابر درون شهری استان اجرا و رانندگان خاطی اعمال قانون شدند.
وی افزود: در این طرح بیش از ۴۰۰ دستگاه وسیله نقلیه فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش در معابر شهری کرمانشاه توقیف و اعمال قانون شدند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: تردد خودروهای بدون پلاک یا دارای پلاک مخدوش و تقلبی برخلاف مقررات و مغایر با نظم و امنیت است و به همین دلیل برخورد قانونی با این خودروها به صورت ویژه در دستور کار پلیس راهور قرار دارد.
وی ادامه داد: مخدوش کردن پلاک به منزله فرار از قانون بوده و جرم تلقی می‌شود و ضمن توقیف وسیله نقلیه، خاطیان به دستگاه قضائی معرفی می‌شوند.
حیدری یادآوری کرد: بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی برای مرتکبان هرگونه تغییر در ارقام و مشخصات پلاک وسایل نقلیه یا الصاق پلاک تقلبی از شش ماه تا یک سال حبس پیش‌بینی شده است.
رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: پلیس با اجرای طرح‌های مختلف با هرگونه بی‌انضباطی در حوزه ترافیک با جدیت برخورد می‌کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *