0

جشنواره چند قلوهای شهر بهشت در راستای ترویج فرزندآوری برگزار شد

جشنواره چند قلوهای شهر بهشت در راستای ترویج فرزندآوری برگزار شد
بازدید 27

محسن باد فرسا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص جشنواره چندقلوهای بهشت اظهار کرد: هرسال، ۲۲ اردیبهشت ماه، روز ملی چند قلوها در کشور جشن و مراسم برگزاری می‌شود امسال نیز در فضای پارک ملت به مدت دو روز مراسمی به نام دوقلوها برگزار شده است.
مسؤول ستاد چندقلوهای خراسان رضوی بیان کرد: امسال روز دوقلوها و چند قلوها مصادف با دهه کرامت شده است و بسیار از این مناسبت خرسندیم و سال آینده این مراسم را همزمان با ولادت امام هشتم (ع) جشن می‌گیریم.
وی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره و بیان کرد: این برنامه در راستای منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص فرزندآوری برگزار می‌شود. چندقلوها سردمدار این مساله هستند و با برپایی چنین مراسم‌هایی در جهت اشاعه این فرهنگ به زوج‌ها تلاش می‌کنیم.
بادفرسا ایجاد نشاط اجتماعی را دیگر هدف این مراسم دانست و گفت: این مهم با کمک کارگروه‌های فعال فرهنگی شهر مشهد برگزار و در این برنامه ۴۰ هیأت به دوقلوها و چندقلوها ارائه خدمت می‌کنند.
مسؤول ستاد چندقلوهای خراسان رضوی افزود: در قالب این مراسم خانواده‌ها از برنامه‌های پیش رو انجمن مطلع می‌شوند و خدمات بهتری به آنها عرضه می‌شود.
وی زمان تأسیس انجمن دوقلوهای خراسان رضوی را بهار سال ۱۳۹۱ عنوان کرد و گفت: این انجمن با هدف توانمندسازی و رسیدگی به مشکلات دوقلوها و چندقلوها، به صورت مستقل فعالیت می‌کند.
بادفرسا مشاوره، استعدادیابی، خدمات کالا و تسهیلات خرید دوقلوها را از فعالیت‌ها و خدمات انجمن دوقلوهای خراسان رضوی دانست و گفت: هزینه‌های این انجمن توسط خیرین و برخی از اعضا تأمین می‌شود و نیازمند هر چه بیشتر حمایت مسؤولان دولتی از این مرکز هستیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *