0

مرگ ۲ نفر بر اثر گازگرفتگی در مشهد/ ‏۶ نفر راهی بیمارستان شدند

مرگ ۲ نفر بر اثر گازگرفتگی در مشهد/ ‏۶ نفر راهی بیمارستان شدند
بازدید 31

به گزارش خبرگزاری مهر، آتشپاد دوم حسن نجمی از فوت مادر ۵۰ ساله و فرزند ۱۵ ساله‌اش بر اثر گاز گرفتگی در خیابان فرامرز عباسی خبر داد و اظهار کرد: ۶ نفر دیگر در این ساختمان مسکونی بر اثر گاز گرفتگی دچار مسمومیت شده و به مرکز درمانی منتقل شدند.
معاون عملیات آتش نشانی مشهد بیان کرد: عصر شنبه این حادثه به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۴۳ به محل وقوع حادثه در خیابان فرامرز عباسی اعزام شدند.
وی افزود: با حضور آتش نشانان مشخص شد در ۷ واحد یک ساختمان سه طبقه به علت ایراد در لوله کشی خروجی گاز و دودکش‌ها، ۸ نفر دچار گاز گرفتگی شده اند که ۲ نفر فوت کرده اند و ۶ نفر دیگر توسط نیروهای اورژانس حاضر در محل به مرکز درمانی منتقل شدند.
نجمی بیان کرد: پس از حضور آتش‌نشانان و تست گاز در طبقه اول این ساختمان ۱۰۰۰ پی پی ام گاز نشان داد.
معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: با حضور قاضی کشیک، گاز ساختمان مذکور قطع شد که وصل مجدد آن نیازمند تاییدیه از نظام مهندسی خواهد بود.
وی توصیه کرد: شهروندان از اتصالات خروجی و نصب کلاهک دودکش، ایمن بودن تجهیزات گرمایشی، پکیج، بخاری و موتورخانه‌های شوفاژ اطمینان کامل حاصل کنند و به محض احساس کردن بوی گاز سریعاً درب و پنجره‌ها را باز کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *