0

تمرکز بر سه محور برای تحقق شعار سال / قدرت ریسک مدیران افزایش یاب

تمرکز بر سه محور برای تحقق شعار سال / قدرت ریسک مدیران افزایش یاب
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر مهدی جعفری شنبه شب در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان جنوبی که با حضور استاندار برگزار شد، اظهارکرد: باید قدرت ریسک مدیران در استان افزایش یابد.
وی با بیان اینکه قوانین دست وپا گیر در حوزه تولید وجود دارد، گفت: دستگاه‌های اجرایی این قوانین دست و پا گیر را در حوزه کاری خود احصا کنند و در جلسه شورا با حضور نمایندگان موارد پیگیری شود.
وی ادامه داد: آمادگی داریم هفته‌ای یک جلسه تخصصی رفع موانع در راستای جهش تولید را در شهرستان‌ها برگزار کنیم تا با حضور مسئولان استان در این جلسات، مشکلات مردم پیگیری و موانع رفع شود.
به گفته وی مشارکت مردم اگر قرار است رقم بخورد ما باید به سمت آنها برویم تا حضور افزایش یابد.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری بیان کرد: در زمینه تحقق شعار سال سراغ بخش خصوصی، دولتی و واحدهای تولیدی خواهیم رفت تا به اهداف پیش‌بینی شده برسیم.
وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال بر سه محور تمرکز کرده‌ایم، گفت: واحدهای فعال را مراقبت خواهیم کرد که ارتقا یابند، واحدهای نیمه فعال و راکد را به مرحله تولید خواهیم رساند و ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید اولویت سوم ما در زمینه تحقق شعار سال خواهد بود.
جعفری بیان داشت: در پرداخت تسهیلات باید اولویت‌های استان در نظر گرفته شود و پرداخت‌ها به نحوی باشد که در سفر و معیشت مردم خود را نشان دهد.
وی عنوان کرد: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مهمترین رکنی است که باید در سال جهش تولید مورد توجه بخش دولتی و خصوصی قرار گیرد تا بتوانیم در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *