0

اقدامات مدیریت پسماند در کشتارگاه دهدشت انجام شد

اقدامات مدیریت پسماند در کشتارگاه دهدشت انجام شد
بازدید 25

روح الله عزیزی در حاشیه بازدید از کشتارگاه دهدشت در گفت و گو با خبرنگار مهر، افزود: پس از صدور اخطاریه‌های متعدد از سوی محیط زیست شهرستان و استان و همچنین طرح شکایت علیه شهرداری به دلیل نگرانی‌های زیست‌محیطی، اقدامات قابل توجهی در کشتارگاه محلی دهدشت انجام شده است.
وی مشکلات اصلی را مربوط به دفع غیراصولی فاضلاب و پسماندهای ناشی از کشتار دام دانست و تصریح کرد: پیش از این، ضایعات در مخازن سپتیک تانک به شیوه‌ای نامناسب دفن می‌شدند که این امر خطر آلودگی منابع آب زیرزمینی و بروز مشکلات بهداشتی را به همراه داشت.
رئیس محیط زیست کهگیلویه با اشاره به اجرای اقدامات اصلاحی، خاطر نشان کرد: یک چاه جاذب بی‌هوازی با استفاده از آهک ساخته شده است که به بهبود فرآیند تصفیه فاضلاب کمک می‌کند.
عزیزی این روش را موجب کاهش بار آلودگی دانست و گفت: همچنین این مهم به کاهش بوی نامطبوع ناشی از فاضلاب کمک می‌کند.
وی اذعان داشت: هنوز برخی از کارهای جزئی برای رسیدن به استانداردهای مورد اقدام که شامل بهبود سیستم‌های جمع‌آوری و دفع پسماند و تقویت زیرساخت‌های مربوط به مدیریت زباله‌های خطرناک است، باقی مانده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *