0

باد و باران اصفهان را فرا می‌گیرد/ افزایش ۵ درجه‌ای دما

باد و باران اصفهان را فرا می‌گیرد/ افزایش ۵ درجه‌ای دما
بازدید 30

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امروز آسمان استان به صورت صاف و در ساعات عصر و شب افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود، اظهار داشت: از فردا دوشنبه تا روز پنجشنبه به دلیل گذر امواج ناپایدار، افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید در سطح استان و در نواحی شرقی اصفهان تند باد لحظه‌ای و گردوخاک محلی برای روزهای دوشنبه و سه شنبه انتظار می‌رود.
به گفته وی در نواحی غربی، شمالی و تا حدودی مرکز استان طی روز دوشنبه شرایط رگبار بهاری و رعدوبرق وجود دارد.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: وقوع ناپایداری همرفتی رگبار و رعد و برق و بارش تگرگ نیز در نقاط مستعد غرب، مرکز و شمال استان به ویژه شهر اصفهان، آران و بیدگل، اردستان، اسلام آباد موگویی، انارک، بادرود، بویین میان دشت، چادگان، خوانسار، فریدن (داران)، دهق، برخوار (دولت آباد)، سمیرم، فریدونشهر، کاشان، گلپایگان، مهاباد، مورچه خورت، شاهین شهر و میمه، نطنز، نجف آباد را طی روز دوشنبه فرا می‌گیرد.
معتمدی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان بین سه تا پنج درجه افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۱ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۸ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.
به گفته وی، مهاباد با بیشینه دمای ۳۶ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *