0

طرح انتقال آب سرانی به زودی آغاز می‌شود

طرح انتقال آب سرانی به زودی آغاز می‌شود
بازدید 34

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر یکشنبه در گردهمایی ائمه جمعه خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه شیروان برگزار شد، اظهار کرد: بخشی از تولیدات خراسان شمالی به دلیل نبود زنجیره ارزش خام به سایر استان‌ها حمل می‌شود.
وی در ادامه افزود: در تورم حدود ۱۸ رتبه وضعیت خراسان شمالی بهتر شده است.
استاندار خراسان شمالی بیان کرد: در بحث جهش تولید ۱۳ زنجیره ارزش در استان شناسایی شده است و دنبال آن هستیم تا انتها خود مولد باشند و برای استان درآمدزایی داشته باشند و خام فروشی نباشد که شامل زنجیره ارزش گوشت، فرش، گیاهان دارویی، عسل، زعفران و غیره می‌باشد.
حسین‌نژاد با اشاره به سرمایه‌گذاری ۷۴ هزار میلیارد تومانی در ۱۳ زنجیره ارزش گفت: این سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه فولاد، پتروشیمی، آلومینیا و … صورت گرفته است.
وی یادآور شد: در حال حاضر ۲۴ هزار واحد ملی در خراسان شمالی در دست ساخت است.
استاندار خراسان شمالی گفت: جهت انتقال آب سرانی ۴۰۰ میلیارد تومان در پیوست یک قانون بودجه مصوب شده و به زودی پروژه شروع خواهد شد که در تأمین آب شرب بسیار مؤثر خواهد بود.
وی تصریح کرد: در بحث مربوط به پساب که به جز شهر بجنورد به زودی افتتاح می‌شود به دنبال این است تصفیه خانه شهر شیروان تمام شده پساب این شهر به نیروگاه منتقل شود و آب شربی که توسط نیروگاه مصرف می‌شود متوقف شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *