0

مشکل زمین‌های شهر کاکی حل می‌شود

مشکل زمین‌های شهر کاکی حل می‌شود
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر یکشنبه در تور رسانه‌ای که با حضور خبرنگاران برگزار شد، اظهار داشت: این دولت خدمات ارزشمندی انجام می‌دهد ولی این خدمات به نحو مطلوب انعکاس داده نمی‌شود.
فرماندار دشتی افزود: تورهای رسانه‌ای به صورت مستمر برگزار می‌شود تا اهالی رسانه در جریان خدمات دولت قرار بگیرند.
بحرانی ادامه داد: شهرستان دشتی در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های خوبی دارد که تلاش داریم این ظرفیت‌ها احیا شود. وی ادامه داد: سه کارخانه در این دولت افتتاح و یا بزودی افتتاح می‌شود که زمینه اشتغال افراد زیادی را فراهم می‌کند.
بحرانی اضافه کرد: استقرار ناجی در بندر لاور ساحلی به زودی انجام می‌شود که این مهم از مطالبات اهالی روستا است. وی گفت: یکی از ظرفیت‌های شهرستان در حوزه شیلات و آبزی پروری است که بزودی اداره شیلات شهرستان در بندر لاور ساحلی راه اندازی می‌شود.
وی تصریح کرد: در حوزه راه‌ها نیز کارهای خوبی شروع که محور گزدرار_ شیخیان از مهمترین آنها بوده که با شتاب خوبی در دست اجرا است و راه باغان_ سرچشمه نیز در دهه فجر افتتاح و آرزوی ۱۵ ساله مردم در این دولت محقق شد.
وی خاطر نشان کرد: پانسیون پزشکان و درمانگاه زیارت با مشارکت خیرین جهت خدمت رسانی بهتر به مردم در این دولت افتتاح شد.
وی اضافه کرد: همه این خدمات و اقدامات خدمات نظام است که می‌طلبد همه خبرنگاران در جهت امید آفرین در سطح جامعه این اقدامات انعکاس بدهند.
وی یادآور شد: در حوزه مسکن که از شعارهای دولت است شهرستان در سطح استان پیشتاز است و در کنار آن واگذاری زمین نیز در دستور کار است.
بحرانی اظهار کرد: مشکل زمین‌های شهر کاکی حل می‌شود و بزودی ساخت و سازهای آن توسط مردم شروع می‌شود.
وی بیان کرد: نظام همواره کنار مردم است و از خدمت رسانی به مردم غافل نیست.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *