0

آزاد سازی ۸ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر

آزاد سازی ۸ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر
بازدید 30

مسعود ایلکا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای ١٠ مورد دستور قضائی تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها صادره از دادستان اسلامشهر شامل بنای ویلایی و محوطه سازی با حضور پرسنل اراضی مدیریت جهاد کشاورزی، نماینده دادستان، شهرداری منطقه ۵ اسلامشهر و همراهی کلانتری احمدآباد و یگان امداد نیروی انتظامی، هشت هزار مترمربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر آزاد سازی شد.
مدیر جهاد کشاورزی اسلامشهر افزود: با قلع و قمع این ساخت و ساز هشت هزار مترمربع از اراضی مرغوب کشاورزی در منطقه رضی آباد بخش احمدآباد مستوفی اسلامشهر به چرخه تولید بازگشت.
وی تاکید کرد: در راستای اجرای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی با جدیت در مقابله با پدیده زمین‌خواری و همچنین تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی و باغات برخورد خواهد شد و این رویه ادامه خواهد داشت.
ایلکا تصریح کرد: در همین رابطه از ابتدای سال جاری ۶٢ مورد تخریب و ۶٨.۵ هکتار از اراضی مرغوب آزاد سازی شد.
وی با اشاره به فعالیت سامانه ۱۳۱ برای دریافت گزارش‌های مردمی در راستای حفاظت از اراضی زراعی و باغی اضافه کرد: گزارش‌های مردمی توسط ستاد استانی از طریق سامانه ۱۳۱ اخذ و در سریع‌ترین زمان از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی جلوگیری شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *