0

انجام ۲۰ هزار بازدید از واحدهای تولیدی و کارگاهی اردبیل

انجام ۲۰ هزار بازدید از واحدهای تولیدی و کارگاهی اردبیل
بازدید 30

بهروز رحیم زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت شبه قضائی به شکایات کارگران و کارفرمایان رسیدگی می‌کند و آرای صادر شده در شورای بدوی و حل اختلاف لازم الاجرا است.
وی خاطرنشان کرد: در رسیدگی به این شکایت نماینده کارگران، کارفرمایان و دولت در جلسات حاضر شده و متناسب با اسناد و مدارک به شکایات رسیدگی می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۲۵ هزار نفر کارگر در واحدهای تولیدی استان اردبیل مشغول فعالیت هستند تا در این جبهه اقتصادی مهم و ارزشمند به اقتدار کشور کمک کنند.
رحیم زاده افزود: ۸ هزار نفر در یک سال اخیر به تعداد کارگران بیمه شده در واحدهای تولیدی اردبیل افزوده شده است تا سنگر تولید خالی نماند.
وی مسیر پیشرفت و توسعه کشور را با وجود جامعه کارگری و تولید مسیر امیدآفرین توصیف کرد و گفت: کشور ما دارای برنامه منسجم در تقویت جبهه تولید است و تلاش می‌کنیم تا شأن و جایگاه کارگر مورد صیانت قرار گیرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: امسال ۵۵ برنامه را در هفته کار و کارگر با رویکرد ایجاد شور و نشاط در بین جامعه کارگری، حضور در واحدهای تولیدی و کارگاهی و پراکندگی برنامه‌ها در شهرستان‌های مختلف اجرایی و عملیاتی کردیم.
رحیم زاده یاد و خاطره ۲۰۰ شهید جامعه کار و کارگری استان را گرامی داشت و گفت: امروز کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند و جهاد آنها کمتر از شهادت نیست.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *