0

سند تک برگی تمامی اراضی دولتی شهرستان تفتان اخذ شد

سند تک برگی تمامی اراضی دولتی شهرستان تفتان اخذ شد
بازدید 29

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان، بهرام هاشمزهی افزود: اخذ سند تک برگی اراضی دولتی تفتان، سال گذشته آغاز و این اسناد برای حدود ۲۴۰ هکتار از اراضی دولتی شهرستان اخذ و طرح کاداستر به صورت کامل در این منطقه اجرا شده است.
وی ادامه داد: اجرای طرح کاداستر با هدف رفع تداخل اراضی ملی و موات، ورود اطلاعات تمامی طرح‌های اجرای قانون پلاک‌ها در سامانه زمین و پاسخگویی به استعلامات در دستور کار این اداره قرار گرفت.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تفتان گفت: طی این مدت، تثبیت مالکیت، تقویت مدیریت و نظارت بر اراضی، پاسخگویی به استعلام ادارات و سازمان‌ها، شناسایی و برخورد قانونی با متجاوزان به اراضی دولتی، جلوگیری از زمین‌خواری، تولید اطلاعات منسجم آماری، ایجاد زیر ساخت‌های آمایش سرزمین و تضمین سرمایه‌گذاری در اراضی دولتی از دیگر مزایای اجرای طرح کاداستر اراضی دولتی در این شهرستان بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *