0

تعامل پژوهشی دانشگاه و دستگاه قضا در راستای کاهش آسیب های اجتماعی

تعامل پژوهشی دانشگاه و دستگاه قضا در راستای کاهش آسیب های اجتماعی
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر جوانمرد عصر دوشنبه در جلسه هم اندیشی معاون با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس دانشگاه علوم اجتماعی در راستای بهره مندی از ظرفیت علمی دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی اظهار کرد: یکی از مهمترین رویکردهای دستگاه قضایی استان استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحبنظران در بررسی و ارایه راهکار های علمی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و وقوع جرم است.
وی با تقدیر از همکاری و تعامل دانشگاه های اردبیل با دستگاه قضایی در امر کاهش آسیب های اجتماعی خاطرنشان کرد: مسلما استمرار و روند همکاری های دوجانبه می تواند نتایج بسیار خوبی را در پی داشته باشد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: تعاملات آموزشی و پژوهشی بین دستگاه قضایی و مراکز دانشگاهی با لحاظ موضوعات و مقولات کاربردی و جامع‌محور در راستای حل چالش‌ها و خلاء‌ها و همچنین آینده‌نگری و پیش‌بینی مسائل آینده باید بیش از این بسط و گسترش یابد.
جوانمرد گفت: باید اطلاعات و آگاهی‌های حقوقی مردم در راستای پیشگیری از وقوع جرم گسترش و توسعه یابد و این موضوع مقوله‌ای است که نظام آموزشی و پژوهشی حقوق می‌تواند با ورود جدی به آن منشاء اثر باشد.
در این نشست اسماعیل چمنی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز از اقدامات، عملکردها و ورود جدی دستگاه قضایی در امر پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی قدردانی کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *