0

زیرساخت‌های سلامت در عسلویه تقویت می‌شود/ احداث بیمارستان جدید

زیرساخت‌های سلامت در عسلویه تقویت می‌شود/ احداث بیمارستان جدید
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان عسلویه با گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: شهرستان عسلویه دارای موقعیت استراتژیک و راهبردی در سطح ملی و بین‌المللی است که بیش از ۸ پالایشگاه و بالغ بر ۴۱ واحد پتروشیمی میزبانی می‌کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: حضور جامعه عظیم کارگری بالغ بر ۶۰ هزار کارگر از نقاط مختلف کشور در این شهرستان مشغول به کار هستند و مهمترین شهرستان از حیث همزیستی همراه با وحدت و همدلی بی‌نظیر بین برادران اهل سنت و شیعه است و از اسکله و بنادر فعال و فرودگاه بین المللی برخوردار است.
وی با تقدیر از زحمات سید علی هاشمی افزود: دولت سیزدهم در شهرستان عسلویه اقدامات ارزشمندی داشته است که در حوزه بهداشت و درمان بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان از ۳۶ تخت به ۶۴ تخت افزایش یافته است و استاندار بوشهر در حال پیگیری جدی برای احداث بیمارستان دیگری در این شهرستان است که امیدواریم به زودی کلنگ زنی آن صورت گیرد.
وی گفت: در حوزه راه نیز اقدامات خوبی انجام شده که تعریض جاده چریف از جمله آنها است و فعال سازی پروژه‌های آب شیرین کن افتتاح و آغاز عملیات اجرایی جدید نیز صورت گرفته است.
پورات با تبریک به سید محمد احمدپور به عنوان فرماندار جدید شهرستان عسلویه افزود: امیدواریم با حضور آقای احمدپور ریل گذاری که آقای هاشمی داشتند توسعه و ادامه یابد و حضور در بین مردم، تعامل با امام جمعه و استفاده از ظرفیت نخبگان، جوانان و پیگیری پروژه‌های نیمه تمام و توسعه محور شهرستان در اولویت خود قرار دهند و با جامعه اهل سنت، شیعه و صنایع مستقر در شهرستان همراهی لازم داشته باشد.
در پایان با حضور اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر و تعدادی از مسئولان استانی و محلی از خدمات سید علی هاشمی فرماندار عسلویه تقدیر و سید محمد احمد پور به عنوان فرماندار جدید عسلویه معرفی شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *