0

مردمی بودن رمز ماندگاری ترویج و تبلیغ دین است

مردمی بودن رمز ماندگاری ترویج و تبلیغ دین است
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نجفی شامگاه دوشنبه در نشست با بانوان فعال فرهنگی، تبلیغی و قرآنی لاهیجان با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی سازمانی حاکمیتی بوده و وظیفه سیاست گذاری، جریان سازی و گفتمان سازی را بر عهده دارد، اظهار کرد: وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد گفتمان دینی و انقلابی است.
وی سیاستگذاری‌های فکری و راهبردهای کلی را از دیگر وظایف سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: سازمان تبلیغات نقش راهبری و هماهنگی دارد و مجموعه‌های فرهنگی پیش برنده مسائل فرهنگی نظام بوده و هست.
نجفی با اشاره به اینکه از صدر اسلام تا امروز ترویج و تبلیغ دین مردمی بوده و رمز ماندگاری دین نیز مردمی بودن آن است، بیان کرد: فعالیت فرهنگی نباید معطل بیت المال بماند بلکه و باید متکی به مردم اداره شود، از این رو باید گفت فعالیت فرهنگی مسؤولان نباید جای فعالیت مردمی را بگیرد بلکه باید در کنارشان قرار و نمود داشته باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان تصریح کرد: اگر چه اداره فعالیت فرهنگی توسط مردم همراه با سختی و مشقت بوده و مروجان از آبروی خود برای ترویج دین خرج کرده اما این مسیر ماندگار است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *