0

مشکلات سد خرسان و آبریز بررسی و برای رفع آن تلاش می کنیم

مشکلات سد خرسان و آبریز بررسی و برای رفع آن تلاش می کنیم
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، محسنی اژه ای ظهر سه شنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: آب از مشکلات عمده کشور است و با همفکری بسیاری از مشکلات حل می‌شود.
وی با بیان اینکه مشکلات استان احصا و با هماهنگی و پیگیری درون استان حل شود، گفت: در راستای حل مشکلات باید مسولان همفکری داشته باشند.
اژه ای با بیان اینکه ترک فعلی که موجب تضییع حقوق مردم و دولت شود، باید پیگیری شود، گفت: اگر دستوراتی در حوزه رئیس جمهور به استانی ابلاغ شده، اجرایی نشود باید سازمان بازرسی ورود کند.
وی بیان داشت: در رابطه با تغییر کاربری‌ها نیز وحدت رویه‌ای صادر و گرفته شده و باید بر حسب آن دستورات، اقدام شود و تغییر کاربری در برخی استان‌ها به صفر رسیده ولی در مناطقی همچنان وجود دارد.
اژه ای با بیان اینکه در بعضی کارها باید جهادی، انقلابی و سریع اقدام کرد، گفت: در بحث بکارگیری نیروها در بومی و غیر بومی گزینی نیز باید بحث قانون اجرایی شود.
وی افزود: موضوع پروژه‌های راکد چندین ساله نیز باید از طریق دادگستری استان پیگیری شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *