0

آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی از سوم خرداد در زنجان

آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی از سوم خرداد در زنجان
بازدید 53

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدی ظهر سه شنبه در آئین رونمایی از پوستر چهل و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی روز سه شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه چهل و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی، سوم و چهارم خردادماه امسال در مجموعه ۶ هزار نفری انقلاب زنجان برگزار می‌شود، گفت: تعدادی از استان‌های مختلف متقاضی میزبانی این رویداد مهم ورزشی بودند که با رایزنی‌های انجام گرفته میزبانی آن به زنجان سپرده شد.
وی افزود: تاکنون حضور کشورهای گرجستان، ارمنستان، قزاقستان و عراق در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در استان قطعی شده است و به احتمال فراوان ورزشکاران روسیه و ترکیه نیز در این رویداد شرکت خواهند کرد.
محمدی با بیان اینکه در این رقابت‌ها حکم انتخابی تیم ملی را دارد و نفرات برتر به مسابقات جهانی آلبانی اعزام خواهند شد، گفت: ۱۶ تیم داخلی در این رخداد مهم حضور خواهند یافت.
رییس هیأت کشتی استان زنجان گفت: همکاری و مساعدت استانداری، شهرداری و شورای شهر زنجان موجب شد تا برنامه ریزی مطلوبی برای برگزاری این رویداد مهم ورزشی انجام شود.‌
محمدی افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر مسابقات در زنجان اندیشیده شده است و طبق برآوردهای انجام گرفته در این برنامه ۳۵۰ میهمان داخلی و بین المللی شرکت خواهند کرد.
رییس هیأت کشتی استان زنجان گفت: حدود ۲۵ داور بین‌المللی، قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *