0

تبیین آموزه‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس نیازمند تولید محتوا است

تبیین آموزه‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس نیازمند تولید محتوا است
بازدید 29

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رفیعی در نشست شورای هماهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان به حماسه آفرینی رزمندگان دفاع مقدس در آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر نقطه درخشانی در تاریخ دفاع مقدس است و از جهت مختلف اهمیت دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ادامه داد: علاوه بر ابعاد نظامی، بحث ارزشی و تربیتی این حماسه و سیره فرماندهان و شهیدان نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و درس‌ها و آموزه‌ای زیادی به همراه دارد.
رفیعی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس بخشی از تاریخ درخشان کشور است، اظهار کرد: مسیر تقویت هویت ایرانی اسلامی در میان نسل جدید با تکیه بر این گنجینه عظیم می‌گذرد.وی خاطرنشان کرد: باید برای انعکاس آموزه‌های دفاع مقدس در میان همه اقشار جامعه و مخاطبین مختلف برنامه داشته باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه ۱۵۹ شهید از این استان در عملیات بیت المقدس برای آزادسازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، گفت: برگزاری مراسم یادواره‌های شهدا اقدامی هویت ساز و مؤثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که باید همه کمک کنند تا به بهترین شکل انجام شود.
رفیعی از افتتاح فاز اول موزه دفاع مقدس در سوم خردادماه امسال خبر داد و افزود: این موزه یکی از مراکز فرهنگی مهم استان خواهد بود که اعتبارات خوبی هم برای تکمیل فازهای بعدی آن پیش بینی شده است و همه دستگاه‌های زیرساختی استان برای راه اندازی و افتتاح فاز یک موزه حداکثری همکاری را داشته باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *