0

دبیرخانه بین المللی تور دوجرخه سواری خزر در مازندران ایجاد شود

دبیرخانه بین المللی تور دوجرخه سواری خزر در مازندران ایجاد شود
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم فیروزی سه شنبه شب در نشست خبری بیست و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری خزر گفت: امیدواریم در سال‌های آینده این تور را در سطح تور جهانی برگزار کنیم چراکه دوچرخه سواری یکی از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی است.
وی گفت: با حضور رسانه‌ها می‌توانیم سطح و درجه تور خزر را هر سال بالاتر ببریم و برای این کار ابتدا باید دبیرخانه بین المللی تور در استان مازندران ایجاد شود.
فیروزی درخصوص اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی گفت: برای چنین تورهای دوچرخه سواری حدود ۳۰ دستگاه اجرایی درگیر مسابقات می‌شوند که هماهنگی و برنامه ریزی های مختلفی باید صورت گیرد.
وی جوایز ۵ هزار دلاری نفرات برتر در تور خزر را مورد اشاره قرار داد و افزود؛ ایجاد انگیزه برای ورزشکاران و تیم‌ها در سطح کیفی مسابقات مؤثر است.
صابر اکبرزاده رئیس هیأت دوچرخه سواری استان مازندران نیز در نشست خبری تور بین المللی دوچرخه سواری خزر گفت: دوچرخه سواری ورزش پرمدال المپیک است و نیازمند برنامه ریزی و نگاه ویژه‌تر است.
وی گفت: زیرساخت و تراکم شهرهای مازندران مشکلاتی است که در توسعه این ورزش داریم و باید با هماهنگی‌ها و همکاری‌ها در استان به توسعه ورزش دوچرخه سواری کمک کنیم.
وی بیان کرد: هدف ما تقویت رشته‌های پایه است و در مازندران ظرفیت برگزاری مسابقات و تورهای بزرگ‌تری را هم داریم.
اکبرزاده در پاسخ به سوالی گفت: جوایز دلاری خوبی برای نفرات برتر در نظر گرفتیم و در تور بین المللی دوچرخه سواری خزر تیم‌هایی از کشورهای ارمنستان، ازبکستان و عراق و ۶ تیم از کشورمان حضور دارند که ملی پوشان نیز در قالب تیم‌ها رقابت خواهند کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *