0

انعقاد تفاهم نامه استانداری قزوین و معاونت علمی ریاست جمهوری

انعقاد تفاهم نامه استانداری قزوین و معاونت علمی ریاست جمهوری
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانش بنیان استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان قزوین جزو استان های پیشرو در اقتصاد دانش بنیان است و در سال ۱۴۰۲ به عنوان استان نخست کشور در این حوزه انتخاب شده است.
وی افزود: سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور فرصت مناسبی است تا وضعیت دانش بنیان استان را هر چه بیشتر بهبود داد و در همین راستا تفاهم نامه ای فی ما بین استانداری قزوین و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منعقد خواهد شد. اعلایی گفت: با انعقاد این تفاهم نامه اختیارات و امکانات استان قزوین در زمینه دانش بنیان افزایش پیدا خواهد کرد و شقوق مختلف دانش بنیان در استان قزوین ساری و جاری خواهد شد.
استاندار قزوین اضافه کرد: حمایت مجموعه مدیریتی استان و فراهم کردن بستر رشد منجر به کسب رتبه نخست شده است و این حمایت ها در ادامه مسیر بیشتر خواهد شد تا این جایگاه حفظ شود و خدمات بیشتری از موضوعات دانش بنیان در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *