0

موزه دفاع مقدس مجموعه ‌ای متفاوت در صنعت موزه ‌داری ایران است

موزه دفاع مقدس مجموعه ‌ای متفاوت در صنعت موزه ‌داری ایران است
بازدید 31

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه از روند پیشرفت پروژه موزه دفاع مقدس و مقاومت گلستان در تپه نورالشهدا گرگان به صورت سرزده بازدید کرد.
وی در این بازدید افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به عنوان مجموعه‌ای متفاوت، نو و بی بدیل در صنعت موزه داری ایران است.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه این موزه با چاشنی تکنولوژی‌های بروز در حال بهره برداری است، گفت: این موزه برای آنهایی که به دنبال روایت عینی‌تر از روزهای دفاع مقدس هستند فضایی ملموس و متفاوت ایجاد می‌کند.
زنگانه از بهره برداری فاز نخست این پارک موزه طی هفته‌های آینده خبر داد و اظهار کرد: در دو سفر ریاست دولت سیزدهم به گلستان و با تخصیص اعتبار ۹۵ میلیارد تومانی به این پروژه علاوه بر پرداخت مطالبات پیمانکار، اقدامات اساسی و زیرساختی انجام شده است.
استان گلستان دارای چهار هزار شهید والامقام و هزاران رزمنده، جانباز، آزاده و ایثارگر در دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *