0

امیدآفرینی و تقویت ایمان ماموریت اصلی ستایشگران اهل بیت است

امیدآفرینی و تقویت ایمان ماموریت اصلی ستایشگران اهل بیت است
بازدید 29

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی خرسندی سه شنبه شب در همایش مداحان ویژه دهه کرامت و گرامیداشت یاد وخاطره پنج مداح شهید شهرستان بابلسر افزود: کسانی که در دنیا غرق در امور دنیوی مادی ذاکری و محافل اهل بیت شده‌اند، در بهشت نیز صرفاً غرق در نعمات بهشتی و از همنشینی با اهل بیت محروم هستند.
وی با عنوان اینکه یقین و اعتقاد به معارف و سیره زندگی اهل بیت الزام رسالت نوکری است، افزود: مجالس مداحی و مراثی اهل بیت بساط منطق و عقلانیت و راهبری است، غلو و اغراق در آن جایی ندارد و کسانی که در مداحی تمام توجهشان به توجه مردم باشد، خود را از توجه اهل ببیت محروم ساخته‌اند زیرا ملاک شأن معرفت الله و معرفت اهل بیت نیست، بلکه تهییج و توجه و تشویق مستمع است.
خرسندی ادامه داد: ستایشگران اهل بیت، رسانه‌ی بی بدیل معارف و عقاید تشیع هستند و رسالت اصلی ذاکرین در عرصه جهاد تبیین نشر محاسن و معارف است از این رو مأموریت اصلی ستایشگران اهل بیت، به عنوان پرچمداران جهاد تبیین و افسران جنگ نرم، امید آفرینی و تقویت ایمان در بین آحاد جامعه است و تلاش ما باید هدایت مردم به اصل دین و عقاید اسلامی باشد.
رئیس بسیج مداحان کشور با عنوان اینکه تلاش برای اقناع نفر به نفر و چهره به چهره لازم و قطعی است، گفت: عملیات غرور آفرین وعده صادق بعد از انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی انقلاب سوم ملت ایران بود که هیمنه و هیبت پوشالی استکبار جهانی را در هم کوبید و باعث تقویت انگیزه و اراده همه آزادگان و مستضعفان عالم شد.
وی افزود: دشمن بعد از عملیات وعده صادق قطعاً و یقیناً به این جمع بندی رسیده است که از قدرت دفاع و مقابله در برابر جمهوری اسلامی ایران ناتوان است، لذا مجدداً بر حربه ایجاد ناامیدی داخلی و مقابله‌ی نرم تمرکز کرده است.
خرسندی نیاز اصلی جامعه امروز را انسجام و وحدت امت بیان کرد و گفت: ستایشگران اهل بیت باید مصداق عینی یا من اظهرالجمیل و سترالقبیح باشند و شهدای مداح به واقع علمداران بصیرت و مقاومت هستند.
وی تاکید کرد: امروز تعالی مجالس اهل بیت (ع) و محافل و مجامع ذاکرین و ستایشگران اهل بیت مرهون خون شهداست.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *