0

تماشاخانه سیارکانون پرورشی در جشنواره کوچ یاسوج اجرای برنامه دارد

تماشاخانه سیارکانون پرورشی در جشنواره کوچ یاسوج اجرای برنامه دارد
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمان شهبازی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این تماشاخانه، از ۲۸ اردیبهشت تا یک خرداد ماه با اجراهای برنامه‌های شاد و متنوع میزبان همه خانواده‌های هم استانی است.
وی بیان داشت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی را اجرا کرده و در مدارس مقطع ابتدایی نیز برای دانش آموزان برنامه اجرا می‌کند.
شهبازی تصریح کرد: تماشاخانه سیار برنامه‌های نمایشی، ایستگاه نقاشی، قصه‌گویی، شعر و داستان گویی را نیز در برنامه‌های خود قرار داده است و این رویداد همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) با اجرای نمایش «خداداد» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی مهدی خجستگی که اثر راه یافته به بخش پایانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی است آغاز شده و تا میلاد امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.
وی افزود: این نمایش داستان پسری روستایی را روایت می‌کند که با مادربزرگ خود زندگی می‌کند. ناگهان مادربزرگ دچار بیماری‌ای می‌شود و پسر نذر می‌کند برای شفای مادربزرگ به سمت مشهد حرکت کند.
شهبازی اظهار داشت: در این نمایش حسام زمانی‌پور به عنوان بازیگر، فاطمه فرکی، سید مهدی مرادیان و منصوره اسماعیلی بازی‌دهندگان عروسک و مهدی خجسته‌گی، مرتضی عقیقی، سمیرا منزه، مهسا زمانی، محمدجواد سعادت و مهران جنتی صدا پیشه گان این نمایش هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *