0

ضرورت همگانی شدن رشته موتورسواری و اتومبیلرانی

ضرورت همگانی شدن رشته موتورسواری و اتومبیلرانی
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، جواد بازرگان ظهر چهارشنبه در مجمع سالیانه هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان که با حضور رئیس فدراسیون این رشته برگزار شد، بر ضرورت همگانی شدن این ورزش تاکید کرد و گفت: باید زمینه حضور همگانی در موتورسواری و اتومبیلرانی فراهم شود.
وی با بیان اینکه موتورسواری و اتومبیلرانی یکی از رشته‌هایی است که جوانان با حضور و فعالیت در آن، حس هیجانی خود را پوشش می‌دهند، افزود: بی‌تردید حضور قشر جوان که از هیجانات زیادی برخوردار هستند، می‌تواند ظرفیت نیروی انسانی این دو رشته مفرح را نیز تکمیل کند.
بازرگان ضمن قدردانی از تیم جدید هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان زنجان، یادآور شد: خوشبختانه از زمان روی کار آمدن تیم جدید در این هیأت، شاهد ریل‌گذاری مناسب برای توسعه این ورزش در استان هستیم که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با بیان اینکه معتقدیم باید فضای کافی برای رشد این ورزش به ویژه در بین قشر جوان داده شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر هیأت، ما و سایر دست‌اندرکاران نیز باید زمینه را برای توسعه و همگانی شدن موتورسواری و اتومبیلرانی در استان فراهم کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *