0

مالکان قایق‌های بدون هویت برای ثبت شناورهای خود اقدام کنند

مالکان قایق‌های بدون هویت برای ثبت شناورهای خود اقدام کنند
بازدید 25

رضا نیکو در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فراخوان ثبت قایق‌های صیادی و تفریحی بدون هویت در راستای ساماندهی این شناورها، منتشر و به اطلاع مالکان رسانده شده است.
رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم افزود: بر اساس این فراخوان، همه مالکان قایق‌های فاقد هویت اعم از صیادی و تفریحی باید با مراجعه به سامانه جامع دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تا تاریخ ۳۱ خرد ماه سال جاری نسبت به ثبت مشخصات مالک و شناور اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از الزامات تأکیدی در ثبت قایق‌های صیادی، بارگذاری مجوز صید صادره از اداره کل شیلات استان در سامانه مذکور است.
رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم بیان کرد: بعد از تاریخ اعلام شده از تردد شناورهایی که در سامانه ثبت نشده‌اند. ممانعت به عمل خواهد آمد.
نیکو یادآور شد: از همه مالکان قایق‌های صیادی و تفریحی فاقد هویت در بنادر دیلم و امام حسن درخواست می‌شود نسبت به ثبت شناورهای خود در موعد مقرر اقدام کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *