0

کاهشی شدن سیر طلاق در کرمانشاه بعد از ۱۰ سال

کاهشی شدن سیر طلاق در کرمانشاه بعد از ۱۰ سال
بازدید 33

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات و معضلات متعدد فرهنگی و اجتماعی در استان، اظهار کرد: در این بین پنج معضل اصلی در سطح کشور مطرح شده که همین پنج معضل جزو اولویت‌های استان نیز است و در مسیر رفع آنها حرکت می‌کنیم.
وی این پنج معضل را اعتیاد، طلاق، خودکشی، حاشیه‌نشینی و مفاسد اخلاقی معرفی کرد.
شعبانی با اشاره به وضعیت اسفبار آسیب‌های اجتماعی در استان در سال‌های گذشته گفت: سال ۱۴۰۱ که کار را تحویل گرفتیم با آمار اعجاب‌آوری در حوزه آسیب‌های اجتماعی از جمله نفوذ اعتیاد، خودکشی، معتادان متجاهر و … مواجه شدیم و این وضعیت نشأت گرفته از علل و عوامل مختلفی بود که شاید مهمترین آن بی‌توجهی نسبت به موضوعات اجتماعی بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته به جای کار درست و دقیق در موضوعات اجتماعی و فرهنگی، رنگ و بوی سیاسی به این موضوعات داده شده و همین امر موجب به وجود آمدن شرایط فعلی در حوزه آسیب‌های اجتماعی شده است.
شعبانی گفت: در همین راستا در همان اوایل کار با حجم انبوهی از معضلات مواجه شدیم و در تلاش بودیم که طبق اولویت‌ها در این مسیر حرکت کنیم.
وی افزود: حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی کار یک روز و دو روز نبوده و از طرفی زمان‌بندی مشخصی ندارند، چرا که با ورود به هر حوزه با مجموعی از عوامل و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی شده مواجه می‌شویم و برای همین حرکت در این حوزه بسیار سخت و حساس است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *