0

رشد ۵۷۱ درصدی بودجه فنی و حرفه ای گلستان در دولت سیزدهم

رشد ۵۷۱ درصدی بودجه فنی و حرفه ای گلستان در دولت سیزدهم
بازدید 29

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه کرایلو ظهر پنجشنبه در مراسم اختتامیه نخستین مسابقات دوستانه بین المللی مهارت ایران که به میزبانی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: با حمایت‌های که از سوی دولت سیزدهم صورت گرفت گلستان توانست میزبان مسابقات بین المللی دوستانه مهارت باشد.
وی افزود: برنامه ریزی ها برای برگزاری این دوره مسابقه در گرگان از آبان ماه سال گذشته انجام شد و اکنون بعد از نیم قرن شاهد برگزاری مسابقات بین المللی دوستانه مهارت در جمهوری اسلامی ایران هستیم.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان از رشد ۵۷۱ درصدی بودجه فنی و حرفه‌ای گلستان در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: بودجه این اداره کل در دولت دوازدهم ۱۵ میلیارد تومان بود که این رقم در دولت سیزدهم به ۱۰۴ میلیارد رسیده است.
وی یادآور شد: گلستان با بسیاری از کشورهایی شرکت کننده که به صورت آنلاین در این مسابقات حضور داشتند فاصله ۸ ساعتی دارند اما این مسابقات بدون هیچ مشکلی برگزار شد.
کرایلو اظهار کرد: یکی از خواسته‌های گلستان از مسؤولان فنی و حرفه‌ای کشور این است که دبیرخانه مسابقات مهارتی کشور در گلستان ایجاد شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *