0

شهرداری ها و بخشداری ها متولی بهسازی سواحل هستند

شهرداری ها و بخشداری ها متولی بهسازی سواحل هستند
بازدید 26

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه در حاشیه سفر دولت به مازندران و بازدید از شهرستان چالوس اظهار کرد: سواحل باید در اختیار شهرداری‌ها قرار بگیرد و شهرداری‌ها آن را برای استفاده عموم آماده کنند، همچنین در سواحل خارج ازحوزه شهری نیز بخشداری‌ها موظف به ساماندهی هستند.
وی با اظهار اینکه سالم سازی و بهسازی سواحل بسیار مهم است، خواستار توجه ویژه به آن شد و با اشاره به مشکل یکطرفه شدن جاده چالوس و بروز مشکلات برای مردم بومی منطقه افزود: رفع این مشکل، درخواست و مطالبه به حق مردم مرزن آباد و روستاهای بالادست است و پلیس راهور باید راهکار لازم را برای رفع این مشکل پیدا کند.
وی با بیان اینکه دولت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حل این مشکلات و بهسازی جاده چالوس در نظر گرفته است، ادامه داد: برای رفع ترافیک شهری چالوس باید شهرداری طرح توجیهی آماده و به سازمان ارائه کنند تا نسبت به بهبود آن اقدام شود.
وزیر کشور با اشاره به نیمه کاره بودن زیرگذر نواب چالوس گفت: دولت کمک می‌کند تا هر چه زودتر این پروژه تکمیل شود و علاوه بر این به ساماندهی رودخانه کمک خواهد شد.
وحیدی گفت: چالوس پذیرای خیلی عظیم مسافران و گردشگران است و تلاش می‌شود متناسب با شرایط موجود نسبت به ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها اقدام شود زیرا این شهرستان قدمگاه ۲۱ هزار شهید بوده و ارزش‌های معنوی آن بالا است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *