0

حریق یک واحد دامداری در روستای «آلوئک» پس از ۵ ساعت اطفا شد

حریق یک واحد دامداری در روستای «آلوئک» پس از ۵ ساعت اطفا شد
بازدید 25

سید حامد تقوی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع حریق یک واحد دامداری در روستای «آلوئک خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۱۷ امروز پنج شنیه طی تماس تلفنی این حادثه به مرکز آتش نشانی اعلام و مأموران بدون فوت وقت به محل اعزام شدند.
تقوی با اشاره به اعزام نیروها به محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان، با توجه به حجم گسترده کلش، حریق گسترده ای ایجاد شده بود که کار اطفا از همان لحظات نخست آغاز و همزمان با خاموش کردن کلش های در حال اشتعال دیگر کلش‌ها از محل خارج و به زمین کشاورزی مجاور انتقال یافت.
رئیس آتش نشانی شریف آباد از ادامه اطفا طی پنج ساعت متوالی خبر داد و افزود: با توجه به گستردگی آتش سوزی از پاکدشت و منطقه صنعتی شنزار ۲ دستگاه خودروی بنز برای کمک به خاموش شدن آتش اعزام شدند.
وی علت اولیه حادثه را اتصالی برق دستگاه خرد کن کلش عنوان کرد و گفت: هرساله با آغاز فصل برداشت گندم و جو در شریف آباد گاهاً شاهد وقوع آتش سوزی‌های بزرگی هستیم که ساعت‌های اطفای آن طول می‌کشد و یکی ازدلایل این حادثه، انبار نامناسب کلش که عمدتاً در کنار دستگاه‌های خردکن دپو می‌شوند است.
وی با اشاره به آموزش‌های مکرر آتش نشانی شریف آباد گفت: با وجود این اقدام باز هم شاهد وقوع این آتش سوزی‌ها هستیم.
تقوی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است اما از کشاورزان و دامداران عزیز می‌خواهیم با توجه به آموزش‌های مکرر آتش نشانی موارد احتیاطی را اجرایی کنند تا شاهد حریق‌های گسترده و صدمات مالی گسترده نباشیم.
لازم به ذکر است این عملیات از ساعت ۱۷ آغاز و تا ساعت ۲۳ با ۶ ماشین و۱۸ نفر نیروی عملیاتی و۲۱ خودروی آب ۱۰ هزار لیتری به کار خود پایان داد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *