0

۵۲۳ پروژه آموزشی با مشارکت خیرین در کرمانشاه ساخته شد

۵۲۳ پروژه آموزشی با مشارکت خیرین در کرمانشاه ساخته شد
بازدید 26

به گزارش خبرنگار مهر، مرزبان نظری شامگاه پنجشنبه در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز که در تالار دانشگاه صنعتی کرمانشاه با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش، استاندار کرمانشاه، جمعی از مسئولین استانی و خیرین مدرسه ساز این استان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳۶ پروژه مدرسه سازی شامل ۴۰۰ کلاس درس در این استان در دست اجرا است.
وی با اشاره به اینکه زیربنای این تعداد پروژه ۴۹ هزار و ۶۷۵ مترمربع است، افزود: از مجموع پروژه‌های آموزشی در دست اجرا، ۱۱۰ مدرسه با مشارکت خیرین مدرسه ساز در دست ساخت است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان کرمانشاه به پروژه‌های تحویلی سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: تا پایان سال گذشته تعداد ۸۳ پروژه با ۱۸۹ کلاس درس و به زیربنای ۱۷ هزار و ۱۲۰ متر مربع به بهره‌برداری رسیده است.
به گفته نظری، همه مدارس خشتی و گِلی در این استان حذف و جایگزین مدارس ساختمانی با تجهیزات و امکانات لازم آموزشی شده است.
وی به آمار پروژه‌های تحویلی از ۱۳۹۶ تاکنون پرداخت و ادامه داد: در این بازه زمانی ۴۴۲ پروژه آموزشی، ورزشی و فرهنگی احداث، تکمیل و مقاوم سازی شده و به بهره‌برداری رسیده است.
نظری زیربنای این تعداد پروژه را ۱۶۶ هزار و ۲۴۸ متر مربع اعلام و تصریح کرد: این تعداد پروژه آموزشی احداث شده شامل یک هزار و ۶۷۸ کلاس درس است.
وی به عملکرد خیرین مدرسه ساز در کرمانشاه پس از زلزله آبان ماه ۱۳۹۶ نیز اشاره کرد و گفت: از زمان مذکور تاکنون ۵۲۳ پروژه با زیربنای ۱۶۱ هزار و ۹۵۵ متر مربع در این استان ساخته شده است.
نظری هزینه صرف شده برای احداث و مقاوم سازی این تعداد پروژه آموزشی خیر ساز را سه هزار و ۱۶۲ میلیارد ریال اعلام کرد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان کرمانشاه با تقدیر از اقدامات خیرین مدرسه ساز، گفت: پیش بینی می‌شود میزان تعهد خیرین نیک‌اندیش در جشنواره بیست و هفتم این استان یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال باشد.
وی با اشاره به اینکه ایران قوی نیازمند مدرسه قوی است که خیرین قوی را نیز در کنار خود دارد، افزود: تعداد خیرین مدرسه ساز در این استان ۴۲۶ نفر است که از این تعداد ۲۶۸ نفر آقا، ۷۶ نفر خانم و ۸۲ مورد نیز حقوقی هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *