0

چالش بین کشتارگاه و واحد تولیدی در سوادکوه حل می شود

چالش بین کشتارگاه و واحد تولیدی در سوادکوه حل می شود
بازدید 26

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی نوروزی پنجشنبه شب در نشست بررسی مشکل فواصل کشتارگاه طیور و شرکت فولاد البرز و بازدید میدانی از منطقه سوادکوه گفت: هدف از این بازدید و بررسی ابعاد مختلف این پروژه‌ها، حل مشکل این دو مجموعه در کوتاه مدت و سپس رسیدن به مدلی است که بتوان موارد مشابه آن در کشور را حل کرد.
نوروزی ضمن اعلام اقدامات بهداشتی کشتارگاه برای رفع نواقص موجود گفت: قبل از هر چیزی سلامت مردم باید در اولویت قرار گیرد و با نگاهی فرابخشی این مشکل را برطرف کرد.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به تلاش این سازمان‌ها رفع موانع تولید و افزایش ظرفیت‌های تولیدی کشور در راستای تحقق شعار سال گفت: طی جلسات متعدد با کارشناسان، خبرگان و صاحب نظران بهداشتی در کشور، سازمان دامپزشکی مشکلات متعددی که این حرائم در کشور به وجود آورده بود را بررسی و این فواصل را تعدیل کرد.
وی ادامه داد: طی یک جلسه چند ساعته در دفتر فرمانداری سوادکوه برای رفع چالش و بررسی ابعاد مختلف این پرونده برگزار و در نهایت با ارائه مدلی مشکل تعارض بین این دو مجموعه حل شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *