0

خطر کاهش جمعیت جدی است

خطر کاهش جمعیت جدی است
بازدید 20

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مصطفی خاوری در خطبه‌های امروز مرودشت گفت: دهه کرامت تجلی‌گر عزم و اراده بانوان بزرگوار اسلام در دفاع از مقام ولایت و امامت است و باید از این ایام نهایت استفاده را جهت گسترش فرهنگ مودت و محبت به اهل بیت ببریم تا آثارش را در زندگی ما بگذارد.
امام جمعه مرودشت ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مرحله دوم انتخابات، به منتخب مردم این حوزه انتخابیه تبریک گفت و خواستار توجه وی به مسائل مردم و استقلال کشور و رهنمودهای رهبر انقلاب و رعایت تقوی الهی، دینی و سیاسی، دشمن‌شناسی شد و در ادامه از وی خواست با ارائه راهکارهای مناسب برای اشتغالزایی و رهایی کشور از معضلاتی چون بیکاری به کشور کمک کند.
حجت الاسلام خاوری در ادامه با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های قدرت، جمعیت است گفت: متأسفانه رشد جمعیت رو به خطر و جمعیت مسلمانی و شیعه رو به کاهش است و باید نگاه کورکورانه به زندگی غربی را کنار گذاشته و با تحکیم خانواده و ازدواج آسان، نهاد خانواده و جایگاه همسری و مادری را مستحکم کنیم.
وی رمز پیروزی و آزادسازی خرمشهر را مقاومت، اتکا به ایمان و رهبری امام راحل دانست و خواهان ادامه مقاومت در عرصه جنگ اقتصادی امروز شد.
امام جمعه مرودشت در پایان ضمن تبریک هفته میراث فرهنگی گفت: شهرستان تاریخی مرودشت ۱۲۰۰ اثر تاریخی دارد که برخی از آنها همچون پایگاه جهانی تخت جمشید، نقش رستم و شهر استخر شهرت جهانی دارند و وظیفه ما است که به عنوان میراث‌داری امین این فرهنگ غنی ایرانی موجود در این مجموعه‌ها به خصوص تخت جمشید را حفظ کرده و به جهانیان معرفی کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *