0

کاهش جمعیت جوان در ایران از نقشه‌های دشمن است

کاهش جمعیت جوان در ایران از نقشه‌های دشمن است
بازدید 23

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین هادی رمضانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان ضمن تبریک دهه کرامت و دعوت‌همگان به رعایت تقوا، افزود: ۳۰ اردیبهشت‌ماه، روز جمعیت نام‌گذاری شده، براساس آخرین اطلاعات، کل دنیا از نظر جمعیت به‌خصوص جمعیت جوان در حال حاضر دچار مشکل شده و این از توطئه‌های استکبار جهانی است.
وی اضافه کرد: دشمنان با این توطئه‌ها می‌خواهند در هر زمانی به هر کشوری که خواستند ورود و سرمایه‌های آن کشور را از بین ببرند که یکی از شروط آن جامعه این است که از نیروی جوان برخوردار نباشد.
امام جمعه موقت زاهدان با تاکید بر اینکه دولت و مردم باید برای تحکیم بنیان خانواده تلاش کنند تا به یک جمعیت پایدار، استوار و آینده ساز دست یابیم، افزود: دشمنان نقشه کاهش جمعیت جوان را در کشورمان عملیاتی و اجرا کرده و شعار غلط فرزند کمتر زندگی بهتر را برای همه نهادینه و ما را از یاد و رزاق بودن خدا غافل کردند، امروز یکی از عوامل اصلی افسردگی جامعه، فرزند کمتر داشتن است و بیشتر خانواده‌ها دچار این مشکل هستند.
رمضانی ادامه داد: همه مردم و دولت باید تلاش کنند که این فرهنگ غلط از جامعه برچیده شده و برای تحکیم بنیان خانواده تلاش شود و همه وظایفشان را به نحوه احسن انجام و در راستای گام دوم انقلاب تلاش کنند تا به یک جمعیت پایدار و استوار و سرمایه مهم کشورمان دست یابیم.
وی با توجه مناسبت سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر نیز گفت: دشمن با پشتیبانی استکبار آن زمان خرمشهر را در سلطه خود قرارداد تا به همه بگوید ما قوی هستیم و نظام جمهوری اسلامی شکست‌خورده و هیچ‌وقت فکر آن را نمی‌کردند که جمهوری اسلامی ایران پیروز شود، اما فتح خرمشهر برای مردم کشورمان اقتدار آفرین بود و این زمینه‌ای برای فتح خرمشهرهای دیگر شد.
رمضانی با توجه به عملیات غرورآفرین وعده صادق که در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی انجام شد، تصریح کرد: دشمن تمام امکانات و تجهیزات خود را بکار گرفت و همه آنها پای‌کار آمدند تا پهپادهای نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند، اما ایران پیروز و این عملیات افتخارآفرین در جهان ثبت شد.
وی در پایان گفت: در آستانهٔ سفر ریاست‌جمهوری به استانمان هستیم که به امید خدا سفری پرخیر باشد و تلاش‌های دولت باعث رشد و ترقی دستاوردهای این نظام شود تاچشم دشمنان این نظام کور شده و دیگر به اهدافشان نرسند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *