0

روزانه ۳ پرواز برای اعزام حجاج خوزستانی انجام می‌شود

روزانه ۳ پرواز برای اعزام حجاج خوزستانی انجام می‌شود
بازدید 22

محمد حسین آجیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد پربرکت علی بن موسی الرضا (ع)، در خصوص اعزام حجاج به سرزمین وحی اظهار کرد: به مدد الهی اعزام زائران بیت الله الحرام از ۲۴ اردیبهشت ماه و از طریق ۱۸ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران آغاز شده است.
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه فرودگاه شهید سلیمانی اهواز، سومین فرودگاه برای اعزام زائران به سرزمین وحی است، تصریح کرد: عملیات اعزام از امروز ۲۸ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا دوم خرداد ماه ادامه دارد.
وی اضافه کرد: حدود سه هزار و ۶۳۰ زائر از استان خوزستان در قالب ۱۵ پرواز و روزانه ۲ یا ۳ پرواز از فرودگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اهواز به حج تمتع اعزام می‌شوند.
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ادامه زمان بازگشت حجاج را از یکم تا چهارم تیرماه اعلام و عنوان کرد: مقصد همه حجاج خوزستانی به مدینه غرب است که ابتدا به زیارت حرم نبوی مشرف می‌شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *