0

مراکز معاینه فنی زیر ذره‌بین بازرسان حمل و نقل ترافیک کرمانشاه

مراکز معاینه فنی زیر ذره‌بین بازرسان حمل و نقل ترافیک کرمانشاه
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین الفتی نیا شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از مرکز معاینه فنی شماره پنج کرمانشاه، اظهار کرد: شهرداری کرمانشاه به عنوان رئیس ستاد نظارت بر مراکز معاینه فنی به همراه سازمان ملی استاندارد، محیط زیست و پلیس راهور به صورت ماهانه و سرزده از مراکز معاینه فنی بازدید به عمل می‌آورد.
وی افزود: در این بازدیدها صورتجلسه سیمفا تنظیم می‌شود که طبق آن هر مرکز معاینه فنی که تخلفی داشته باشد برابر جدول ۱۳ و دستورالعمل ماده ۳ با آنان برخورد خواهد شد.
رئیس اداره نظارت بر مراکز معاینه فنی و جایگاه‌های سوخت کرمانشاه بیان کرد: در بازدید امروز از جایگاه معاینه فنی شماره پنج با حضور اعضا ستاد خوشبختانه همه مراحل فنی و استاندار رعایت شده بود.
الفتی نیا تصریح کرد: در افق پنج ساله معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه راه اندازی چهار مرکز معاینه فنی در نظر گرفته شده است که تا کنون ۲ مرکز معاینه فنی در سازمان بار شهرداری و طاق بستان راه اندازی شده است.
وی اضافه کرد: ۲ مرکز معاینه فنی دیگر در بلوار سرحدی واقع در جاده قدیم و شهرک کیهانشهر در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.
الفتی نیا گفت: طی سال گذشته حدود ۳۵ صورتجلسه سیمفا تنظیم شده است که مطابق دستورالعمل‌ها، ۲ مرکز معاینه فنی که موارد تخلفاتی هم چون رعایت نکردن نرخ‌های مصوب و دست کاری نتایج آزمون را داشتند تعطیل شد.
رئیس اداره نظارت بر مراکز معاینه فنی و جایگاه‌های سوخت کرمانشاه خاطر نشان کرد: از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۲ دوربین‌های سامانه سیمفا در کرمانشاه راه اندازی شد و این امر موجب حضور چشم گیر خودروها در مراکز معاینه فنی و کاهش تصادفات و ایمنی خودروها شده است.
وی تصریح کرد: هم اکنون نیز ۹ مرکز معاینه فنی به‌صورت رندوم در کرمانشاه فعال است.
الفتی نیا تاکید کرد: همشهریان می‌توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را جهت بهبود نظارت بر مراکز معاینه فنی و جایگاه‌های سوخت با شماره ۳۷۲۹۰۰۰۱ در میان بگذارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *