0

پایداری روستاها منجر به پایداری اقتصادی کشور می‌شود

پایداری روستاها منجر به پایداری اقتصادی کشور می‌شود
بازدید 20

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مجتبی‌زاده بعد از ظهر امروز شنبه در همایش اجرای طرح تکام در روستای صراخیه شادگان بیان کرد: هدف از اجرای این طرح توانمند سازی و کارآفرینی مردم پایه، پیشرفت همه جانبه روستا، سکونت پایدار در روستاها و مهاجرت معکوس به روستاها، توانمند سازی روستاییان و بالفعل ساختن ظرفیت‌های مردمی در روستاها است.
وی ادامه داد: پایداری فرهنگی و اقتصادی کشور با پایداری روستاها محقق می‌شود و تلاش برای پایدار کردن همه این مقوله‌ها حرکت در مسیر توسعه کشور است.
مجری طرح تکام بیان کرد: با اجرایی شدن طرح مذکور، بخشی از کمک به مجموعه‌ها توسط قوه مقننه و قضائیه صورت می‌گیرد و بخشی از پرونده‌های قضائی دچار تغییر خواهند شد، ضمن اینکه فشار از نمایندگان مجلس نیز برداشته می‌شود.
مجتبی‌زاده اظهار کرد: طرح تکام اقدامی بزرگ و ملی است که تحقق اهداف آن در گام نخست نیازمند معرفی این طرح به مدیران، دهیاران، بخشداران و مردم است.
وی گفت: همچنین تقویت و توانمندسازی تسهیلگران روستایی با هدف ایجاد حلقه ارتباطی بین جامعه روستایی و مسؤولان در اولویت طرح تکام قرار دارد.
مجری طرح تکام خبر داد: طرح تکام در روستای صراخیه شادگان به صورت آزمایشی اجرایی خواهد شد تا دیگر روستاهای این شهرستان با الگوبرداری از آن، طرح را اجرا کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *