0

صنایع خوزستان مصرف برقی خود را مدیریت کنند

صنایع خوزستان مصرف برقی خود را مدیریت کنند
بازدید 24

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر مروز شنبه در جلسه مدیریت مصرف برق خوزستان با تاکید به هماهنگی بیش از بیش دستگاه‌های اجرایی و صنایع در مدیریت و کاهش مصرف برق استان بیان کرد: برق منطقه‌ای و توزیع برق با صنایع نشست‌های مشترک برگزار کنند تا صنایع با کمترین خسارت ناشی از قطعی برق مواجه شوند.
وی به استفاده از انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اشاره کرد و افزود: صنایع با استفاده از ظرفیت‌های نیروگاه‌های خروشیدی و احداث آنها برای صنایع خود می‌توانند مصرف خود را مستقل و تا حدی زیادی مدیریت کنند و می‌توان با استفاده از دستگاه‌ها، ماشین آلات و تکنولوژی نو، مصارف برق را تا حد قابل توجه‌ای کاهش داد.
معاون عمرانی استاندار خوزستان به لزوم فرهنگ سازی در زمینه مصرف برق اشاره کرد و گفت: سال گذشته در خصوص بسته‌های تشویقی مصرف برق اقدامات خوبی صورت گرفت که امسال در خصوص فرهنگ سازی و تشویق مصرف بهینه برق باید برنامه‌ریزی و اقدامات مناسبی اقدام شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *