0

تداوم تجهیز مراکز آموزشی فراجا/ پلیس مظهر اقتدار ملی در کشور است

تداوم تجهیز مراکز آموزشی فراجا/ پلیس مظهر اقتدار ملی در کشور است
بازدید 21

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی در حاشیه مراسم اعطای درجه فراگیران پادگان‌های آموزشی فراجا و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از نیروهایی که شبانه روز در همه نقاط کشور از مرزها گرفته تا شهر و روستا و دل جاده‌ها، پلیس است.
وی ادامه داد: بر اساس همین وظیفه ذاتی پلیس همواره با جذب نیروهای توانمند و جوانان انقلابی و با بصیرت تلاش می‌کند تا امنیت جامعه را برقرار و هچون سدی استوار در مقابل تهدیدات دشمنان بایستد.
سردار رضایی افزود: امروز جمع کثیری از همین جوانان انقلابی و متعهد پس از گذراندن موفقیت آمیز دوره آموزشی مفتخر به دریافت درجه شدند تا از این پس و بر اساس نیاز در نقاط مختلف در رده‌های اجرایی مشغول به کار شوند.
جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: با تعدادی از همین جوانان که صحبت می‌کردم حضور در مجموعه فراجا را برای خود افتخار می‌دانستند و قطعاً همین روحیه و عزم و اراده آنها سبب می‌شود تا با نیرویی مضاعف‌تر به انجام وظایف محوله که تأمین نظم و امنیت مردم است، بپردازند.
وی گفت: امروز پلیس را می‌توان به خاطر داشتن چنین نیروهای جوان، انقلابی، مؤمن و متعهدی مظهر اقتدار ملی و افتخار کشور دانست.
سردار رضایی در پایان تجهیز مراکز آموزشی به فناوری‌های نوین را یکی از برنامه‌های فراجا عنوان و تصریح کرد: طی ۵ سال اخیر اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته و از این پس هم ادامه پیدا خواهد کرد تا شاهد تربیت نیروهای کارآزموده و توانمند باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *