0

ساماندهی مسافربرهای شخصی در خاش

ساماندهی مسافربرهای شخصی در خاش
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عیدوزهی شامگاه یکشنبه در نشست اعضای شورای ترافیک شهر خاش، افزود: ساماندهی مسافربرهای شخصی در برخی مناطق شهر خاش، تعریض کنارگذر دانیال و جابجایی تیرهای برق این خیابان از دغدغه‌های جدی مردم و پلیس راهور به شمار می‌رود.
وی اضافه کرد: عملیاتی شدن مصوبات شورای ترافیک، خط کشی معابر شامل خط کشی طولی و عرضی گذرگاه‌های عابر پیاده و سرعت گیرهای سطح شهر در کنار ترمیم حفاری‌های شرکت گاز و سنگ فرش هشت ضلعی میدان سراهی و یا نصب موقت سرعت گیر در این میدان برای جلوگیری از حضور رانندگان پرخطر و تیکاب کش‌ها با قاطعیت و جدیت دنبال می‌شود.
وی اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری خاش باید بر اساس اولویت بندی باشد و پروژه‌ها در یک نقطه اجرا و تکمیل و سپس در نقطه‌ای دیگر آغاز و از پراکندگی اجرای طرح‌ها در راستای ارتقای شاخص‌های رضایت‌مندی مردم اجتناب شود.
عیدوزهی ادامه داد: پیاده رو سازی ها در شهر خاش باید همراه با زیباسازی فضا و منظر شهری باشد و در راستای تسهیل در تردد و عبور و مرور مردم و نیز کاهش معضلات ترافیکی مجوز فعالیت واحدهای صنفی، با اخذ مجوز از شهرداری و پلیس راهور باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *