0

نظارت بر ۹ مجوز تغییر کاربری در «کنگان» انجام شد

نظارت بر ۹ مجوز تغییر کاربری در «کنگان» انجام شد
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی فرامرزی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: بر ۹ طرح دارای مجوز تغییر کاربری در جهت تعیین میزان پیشرفت فیزیکی توسط عوامل بازدید انجام گرفت.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگان ضمن تاکید بر نظارت به موقع از طرح‌ها افزود: با توجه به اینکه مجوز تغییر کاربری توسط اعضا کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری در صورت ضرورت صادر می‌شود و این مجوزها دارای ۲ سال اعتبار است و باید به موقع از طرح‌ها جهت تعیین پیشرفت فیزیکی بازدید انجام شود.
وی ادامه داد: از آنجایی که از زمان درخواست متقاضی تا برگزاری کمیسیون مربوطه و موافقت با صدور مجوز کارشناسان و مدیران شهرستانی و استانی مدت زمانی را برای بررسی و تکمیل پرونده و طرح در کمیسیون صرف می‌کنند و انتظار می‌رود با درخواست‌هایی که موافقت می‌شود به ویژه مواردی که دارای بازده اقتصادی است در مدت اعتبار مجوز شاهد به بهره برداری رسیدن آن باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *