0

حضور مردم در مراسم شهادت آیت‌الله رییسی بیانگر قدرشناسی آنان است

حضور مردم در مراسم شهادت آیت‌الله رییسی بیانگر قدرشناسی آنان است
بازدید 20

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی ظهر دوشنبه در مراسم شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: حضور مردم در این مراسم بیانگر قدرشناسی و ارتباط قلبی بین مردم و شهید رئیسی است.
وی با بیان اینکه همه ما از این اتفاق بهت‌آور راضی به رضای پروردگار هستیم، بیان کرد: در این برهه گوهری گرانبها را از دست دادیم و این سانحه همه ایران را در بهت و ماتم فرو برد.
وی افزود: امام رضا (ع) فرمودند ایمان چهار رکن دارد و اولیای خدا و کسانی که دنبال معنویت هستند باید به این معنا توجه وافر داشته باشند.
حجت‌الاسلام پورذهبی عنوان کرد: توکل کردن بر خداوند عز و جل، راضی بودن به قضای او، تسلیم در برابر فرمان خدا و وا گذاری کارها به خداوند چهار رکن ایمان از دیدگاه امام رضا (ع) است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به متن پیام تسلیت رهبر انقلاب یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیت خود به ویژگی‌های برجسته رئیس جمهور پرداختند و فرمودند عالم مجاهد، مردمی، با کفایت، پرتلاش، انسان بزرگوار، خدمت رسان، فداکار، خستگی ناپذیر، خدمتگذار صمیمی، مخلص و باارزش از صفاتی است که معظم له در پیام خود در مورد شهید رئیسی اشاره کردند.
حجت الاسلام پورذهبی اضافه کرد: شهید رئیسی از مردم امضا خود را گرفت که مقبول مردم بوده است.
وی اذعان کرد: شهید رئیسی به دنبال معنویت بودند و شهادت حق ایشان بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *