0

آیت الله رئیسی در میدان سیاست با تمام وجود از فلسطین دفاع کرد

آیت الله رئیسی در میدان سیاست با تمام وجود از  فلسطین دفاع کرد
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم الاحیدری شامگاه سه شنبه در اجتماع جوانان جبهه مقاومت در مصلای قدس قم گفت: شهید رییسی فردی عالم و عامل بود و برای همه ما در ابعاد مختلف الگوی نمونه ای است.
این رهبر جریان مقاومت عراق گفت: امروز همه عالم اسلام باید بداند در صورتی می توانند به پیروزی نهایی برسند که مسیر انقلاب اسلامی را دنبال کنند.
وی بیان کرد: آقای رئیسی در قوه قضاییه و مجریه و آستان قدس رضوی عملکرد موفقی داشت و در نهایت شهادت نصیب او شد و این الله رئیسی به درستی که خادم الرضا علیه‌السلام، خادم الناس و خادم ولایت بود.
وی افزود: اخلاص، ایمان و تواضع در آیت الله رئیسی مشهود بود و این سیره و روش، درسی برای همه ما است.
هاشم الاحیدری اضافه کرد: ایرانیان باید قدر انقلاب و جمهوری اسلامی را بدانند و با همه وجود از آن حراست کنند.
وی بیان کرد: پیروزی با جهاد و مجاهدت محقق می شود و در این مسیر امت اسلام شهدای زیادی برای دفاع از انقلاب اسلامی داده است.
وی با بیان اینکه به رئیسی حرف های زیادی می زدند اما او تحمل می کرد افزود: امروز دفاع از ولایت فقیه، جبهه مقاومت و فلسطین اوجب واجبات است.
این رهبر مقاومت عراق گفت: حاج قاسم در میدان نظامی و آیت الله رییسی در میدان سیاست از امت اسلام، جبهه مقاومت و آرمان فلسطین با همه وجود دفاع کردند و در این مسیر به دنبال شهادت می گشتند و در آخر شهادت را در آغوش گرفتند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *