0

شهید آیت الله رئیسی در مدت خدمت خالصانه از محرومان دفاع کرد

شهید آیت الله رئیسی در مدت خدمت خالصانه از محرومان دفاع کرد
بازدید 19

حجت الاسلام علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهید آیت الله رئیسی (ره) خدمتگزاری به معنای واقعی برای مردم و به خصوص محرومان بود و مزد خدمتگزاری به مردم را با شهادت خود در شب میلاد امام رضا علیه السلام کامل کرد و عاقبت بخیر شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: شهید آیت‌الله رئیسی در دوره‌های مختلف مسئولیت خویش، دغدغه مردم را داشت و در راه خدمت به مردم شهید خدمت لقب گرفت.
وی گفت: شهید رئیسی شخصیت تراز انقلاب اسلامی همواره کوشید تا درد مردم را درمان و التیام ببخشد و با نثار جان خویش ثابت کرد برای مردم حاضر است تا پای جان ایستادگی کند.
وی اضافه کرد: خادم الرضا (ع)، شهید آیت الله رئیسی، در مدت خدمت به عنوان رئیس جمهور خالصانه از مظلوم و محروم دفاع کرد تا جایی که سید محرومان شد و نامشان جاودانه خواهد ماند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه یادآور شد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی فراز و فرودهایی سخت رقم خورد ولی حضور و در صحنه بودن مردم باعث تقویت و پیشرفت این نظام شد، همواره از خداوند متعال صلابت وسلامتی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را خواهانم و برای شهیدان عزیز راه خدمت علو درجات و همنشینی با اولیا الله و حضرت ثامن الحجج (ع) را خواستارم.
حجت الاسلام محمدی اضافه کرد: در همین راستا صبح سه شنبه مراسم ویژه ای به پاسداشت یاد و نام شهدای خدمت با حضور جمعی از روحانیون و فضلای شهرستان با قرائت فاتحه و تبیین شخصیت شهدای راه خدمت و شهید آیت الله رئیسی در اداره تبلیغات اسلامی گناوه برگزار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *